چگونه در 5 مرحله یک سالنامه تخصصی طراحی کنیم؟

سه شنبه 18 آبان 1400
15:17
رضی خوانی

وقتی یک برنامه سالنامه را اجرا می کنید، غرغر کار به این نتیجه می رسد: فهمیدن اینکه چگونه یک صفحه

سالنامه بسازید. سپس ساختن دیگری، و دیگری و دیگری.

حتی اگر از گروهی از دانش‌آموزان یا داوطلبان والدین کمک بگیرید، باز هم باید به هنر چیدمان صفحه سالنامه

تسلط داشته باشید. و حتی ممکن است لازم باشد آن را به تیم خود آموزش دهید.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا نحوه ایجاد یک صفحه سالنامه آورده شده است:

برگ سبز در زمینه فروش سررسید فعالیت می کند.

با الگوی اصلی یا راهنمای سبک کتاب خود شروع کنید.

اهداف صفحه خود را تعیین کنید

یک الگو انتخاب کنید، یا یک طرح بندی صفحه سالنامه یا تقویم رومیزی ایجاد کنید، که برای اهداف

شما بهترین کار را دارد.

محتوای خود را اضافه کنید، مانند عکس‌ها، شرح‌ها و سرفصل‌ها.

آن را ویرایش کنید، بازخورد دریافت کنید، آن را اثبات کنید.

این مراحل هنر ایجاد یک صفحه سالنامه را به فرآیندی قابل مدیریت تبدیل می کند که هر کسی

می تواند آن را دنبال کند. و کمک می کند مطمئن شوید که تمام صفحات شما بزرگترین معیارهای

یک سالنامه عالی را برآورده می کنند: ثبات.

اگر می‌خواهید دیگران از طرح‌بندی‌های صفحه سالنامه مانند افراد حرفه‌ای (و بدون پرسیدن تعداد

زیادی سؤال) استفاده کنند، ادامه مطلب را بخوانید. این پست چگونگی و چرایی هر مرحله که در

بالا ذکر شد را توضیح می دهد، بنابراین می توانید به تیم خود یاد دهید که چگونه یک صفحه سالنامه بسازد.

سازگاری: نحوه طراحی صفحه سالنامه

حداقل یک میلیون و یک ایده برای کتاب سال وجود دارد، اما تلاش برای جمع کردن همه آنها در یک

کتاب غیر ممکن است. همچنین توصیه نادرست خواهد بود.

دلیلش این است که کلید طراحی زیبای سالنامه تعداد زنگ‌ها و سوت‌هایی نیست که بتوانید روی

صفحه‌ها فشار دهید. کلید ثبات است.

این بدان معناست که عناصر طراحی مانند رنگ و تایپوگرافی باید در سرتاسر یکنواخت باشند.

اندازه و تعداد عکس ها در هر صفحه باید از نوعی ساختار پیروی کند. سرصفحه‌ها، سرصفحه‌های

فرعی، زیرنویس‌ها و هر کپی دیگری باید از استانداردهای مشخص شده از نقطه‌گذاری و املا پیروی

کنند. به زبان ساده، کنترل کیفیت پایه و اساس یک سالنامه عالی است.

اگر به نظر می رسد که ما سبک شما را محدود می کنیم و سعی می کنیم در اینجا ضعیف

باشیم، اینطور نیست.

ما در پست خود درباره راهنماهای سبک سالنامه به طور عمیق به این موارد پرداخته ایم (که

به هر حال کاملاً ارزش خواندن دارد)، اما نسخه سریع و کثیف آن در اینجا آمده است: تغییر مداوم

مطالب در کتاب شما بر خوانندگان شما تأثیر می گذارد. توانایی درک آنچه در حال وقوع است. و

توسط علم ثابت شده است.

چگونه یک صفحه سالنامه بسازیم

مرحله 1: از الگو (یا حداقل، راهنمای سبک) استفاده کنید

قبلاً در مورد مزایای طراحی سالنامه مبتنی بر الگو صحبت کرده ایم. و، به احتمال زیاد، ما دوباره در

مورد آنها صحبت خواهیم کرد. مثل همین الان

الگوهای کتاب سال به شما کمک می کند تا اصول طراحی را آموزش دهید، زمان را در مرحله برنامه
 ریزی سالنامه کاهش دهید و خلاقیت را تحریک کنید. همه اینها باید بگوییم: اگر شما یک تیم سالنامه
 را مدیریت می کنید و باید مطمئن شوید که همه چیز به خوبی پیش می رود، الگوها کلاچ هستند.
 از آنها استفاده کنید
 
وقتی تصمیم به استفاده از قالب ها می گیرید، دو انتخاب دارید:
 
از یک الگو به عنوان استاد خود استفاده کنید، تا تیم شما بتواند تغییرات جزئی در طرح‌بندی ایجاد کند
 در حالی که کتاب شما حس منسجمی را حفظ می‌کند.
از کتابخانه ای از الگوها استفاده کنید، بنابراین تیم شما می تواند از قضاوت خود برای انتخاب طرح بندی 
استفاده کند، در حالی که کتاب شما هنوز تازه و در کنار هم قرار گرفته است.
هر انتخابی مزایای خود را دارد، و شما می‌دانید که چه چیزی برای تیم شما بهترین است، بر اساس
 اینکه آنها چگونه کار می‌کنند و نقاط قوت آنها چیست. با این حال، یک چیز مسلم است: شما باید به
 راهنمای سبک پایبند باشید.
در حالی که الگوهای شما به عنوان سکوی پرشی برای ایجاد صفحات سالنامه زیبا عمل می کنند، راهنمای
 سبک شما مطمئن می شود که تمایلات هنری و بیان خلاق تیم شما چیزها را خیلی دور نمی کند.
مرحله 2: اهداف صفحه خود را تعیین کنید
هنگامی که تیم شما تمام ایده های داستانی خود را توسعه داده و در مورد آنها گزارش می دهد، شما
 بر روی طرح آن داستان ها متمرکز می شوید تا مهم ترین نکات را سریع و واضح به خواننده منتقل کنند.
این نکات کلیدی تعیین خواهند کرد که دقیقاً چگونه داستان خود را تعریف کنید.
این بدان معناست که شما باید اهداف خود را در نظر بگیرید:
گنجاندن تعداد زیادی دانش آموز در صفحه چقدر مهم است؟ یا اینکه روی پروفایل یک گروه کوچک از 
دانش آموزان تمرکز خواهید کرد؟
آیا داستان به داشتن یک طرح واقعا بصری کمک می کند؟ مانند موزاییک یا کلاژ تصاویر؟
چه مقدار گزارش و داستان سرایی مکتوب بخشی از صفحه خواهد بود؟
این سؤالات به شما کمک می کند تا تعیین کنید که از چه طرحی هنگام ساخت صفحه سالنامه خود استفاده کنید.
 
مرحله 3: یک الگو را انتخاب کنید (یا یک طرح بندی ایجاد کنید)
در این مرحله، شما دستورالعمل‌های خلاقانه را برای تیم خود تنظیم کرده و به آن‌ها کمک می‌کنید
 تا اهداف خود را برای صفحه تعریف کنند. وقت آن رسیده است که آنها را در ایجاد صفحات خود رها کنید.
 
اگر به تیم خود مجموعه ای از الگوها را می دهید تا از بین آنها انتخاب کنند، در اینجاست که آنها
 الگویی را انتخاب می کنند که با اهداف صفحه خود بهترین کار را دارد. و اگر به آنها یک الگوی اصلی
 می دهید تا روی آن کار کنند، اینجاست که آنها می توانند آن طرح را برای دستیابی به اهداف تنظیم کنند.
 
صرف نظر از اینکه از چه گزینه ای برای تیم خود استفاده می کنید، انتخاب آنها در مورد الگو و چیدمان
 آسان تر می شود اگر همه محتوای صفحه را داشته باشند - عکس ها، داستان ها، ایده های عنوان،
 نکات جالب اطلاعاتی که مطمئن نیستید چگونه هستند. شما می خواهید استفاده کنید - بسته بندی
 شده است.
 
دانستن همه اینها از قبل می تواند دشوار باشد، اما هرچه بیشتر بدانید، جمع کردن صفحه آسان تر 
خواهد بود. همچنین به تیم شما کمک می کند تا به اهداف صفحه خود وفادار بماند.
 
در مورد آن، پس از انتخاب الگو، خوب است که آخرین سری سوالات را مرور کنید. اینجا اند:
 
اگر کسی فقط برای یک لحظه به این صفحه نگاه کند، چه چیزی را باید حذف کند؟
اگر کسی کل صفحه را بخواند، چه مزیت دیگری به دست خواهد آورد؟
آیا این عناصر تجربه کامل رویداد یا موضوع تحت پوشش را منتقل می کنند؟
آیا همه عناصر موجود در بسته مکمل یکدیگر هستند؟ اگر نه، خرابی کجاست؟
اگر هدف صفحه سالنامه بعد از این سؤالات هنوز مشخص است، زمان آن رسیده است که به مرحله بعدی بروید.
 
مرحله 4: محتوای خود را اضافه کنید
چیدمان، محتوا را ملاقات کنید. محتوا، چیدمان ملاقات
 
با تعیین اهداف و طرح بندی صفحه، این ساده ترین بخش است. عکس ها را در جای خود بکشید و 
رها کنید و متن را در کپی نگهدارنده جایگذاری کنید.
 
اگر شما و تیمتان آماده باشید، این مرحله می تواند کمتر از پنج دقیقه طول بکشد.
مرحله 5: آن را ویرایش کنید، بازخورد دریافت کنید، آن را اثبات کنید
فکر می کنید کارتان تمام شده است؟ نه خیلی سریع.
دور شدن پس از وصل کردن محتوای خود یک سناریوی پرخطر است. شما و تیمتان می‌خواهید صفحه
 سالنامه خود را ویرایش کنید، درباره آن بازخورد دریافت کنید و قبل از اینکه در نهایت بگویید «انجام شد»، 
یک اثبات نهایی را انجام دهید.
این مراحل مراحل زمانی حیاتی هستند که بدانید چگونه یک صفحه سالنامه درست کنید که تا
 جایی که می‌تواند خوب و عاری از هرگونه اشتباه باشد. برای اطمینان از این که اتفاق می افتد
 از این سه فرآیند استفاده کنید:
 
ویرایش. از برش عکس گرفته تا کپی‌نویسی و تصحیح اشتباهات، این زمانی است که شما و 
تیمتان می‌توانید همه چیز را در صفحه بهبود ببخشید. بهتر است این کار با چشم‌های تازه انجام 
شود، بنابراین این کار را به کسی بسپارید که صفحه سالنامه را درست نکرده است یا آن را برای 
چند روز کنار بگذارید.
بازخورد. اگرچه یک صفحه سالنامه عمدتاً کار یک عضو تیم است، اما می‌توان آن را با کمک چند نفر
 دیگر بهتر کرد. انتقاد سازنده خوب، ترفندی است که به هر صفحه سالنامه کمک می کند تا به پتانسیل خود برسد.
اثبات. این آخرین فرصت برای اطمینان از تنظیم همه چیز است. می‌خواهید صفحه را بر اساس راهنمای
 سبک خود دوباره بررسی کنید و مطمئن شوید که صفحه شما عاری از هرگونه اشتباه شرم‌آور
 (مانند غلط املایی نام‌ها) است. بهتر است این کار را روی پرینت انجام دهید.
اگرچه صفحات سالنامه اغلب مانند آثار هنری به نظر می رسند، اما فرآیند ساخت یک صفحه سالنامه
 است که اجازه می دهد این اتفاق بیفتد. و هرچه پیگیری فرآیند شما آسان‌تر باشد، زمان بهتری برای
 همه برای کار روی آن خواهد بود. به‌علاوه، مطمئن می‌شود که همه صفحات شما دارای بزرگترین
 معیارهای یک سالنامه عالی هستند: ثبات.

منبع: https://blog.treering.com/5-steps-to-yearbook-page-layout/


[ بازدید : 897 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اصول طراحی تقویم

دوشنبه 10 آبان 1400
16:21
رضی خوانی

شما یک طرح تقویم را می بینید و از آن خوشتان می آید. اما آیا تا به حال به ذهن شما خطور کرده است که تقویم خود را طراحی کنید؟

تقریباً همه ما در مرحله‌ای از کودکی خود به طراحی تقویم فکر می‌کردیم، اما مستطیل‌های سنتی ماه رول صفحه اکنون بسیار از ما عقب مانده‌اند.

برای خرید تقویم رومیزی 1401 و سالنامه 1401 به برگ سبز مراجعه کنید.

در عوض، هنرمندان خلاق انواع ایده‌های جالب طراحی تقویم را ارائه می‌کنند و از آن‌ها به عنوان ابزار عالی برای تبلیغات بازاریابی استفاده می‌کنند.

بازار از تقویم‌های پوستری ساده گرفته تا آثار هنری سیم‌پیچ، کارت‌ها، آهن‌رباها، و تقویم‌های دوخته شده با زین را تغییر داد. در واقع، تقویم‌های سفارشی بیشتر به آنچه مشتری می‌خواهد بستگی دارد و این تنوع شگفت‌انگیز را توضیح می‌دهد.

اگر قصد دارید برای مشتریان و شرکای تجاری خود تقویم یا سررسید 1401 بفرستید، به آن به عنوان فرصتی بی نظیر برای تبلیغ برند خود هر روز در طول سال فکر کنید. از این رو، تقویم شما باید توجه را جلب کند و فوراً برجسته شود، و باید تعدادی از قوانین و نکات اساسی در مورد نحوه ایجاد آن را رعایت کنید.

چگونه تقویمی طراحی کنیم که همه آن را دوست داشته باشند

انتخاب تم مناسب برای طراحی تقویم

اولین وظیفه شما هنگام یادگیری نحوه ساخت تقویم، انتخاب یک موضوع و مفهوم جذاب است. چند ایده خلاقانه جمع کنید
 و برای انتخاب بهترین آنها با همکاران خود مشورت کنید. در حالت ایده‌آل، باید به دنبال چیزی بروید که برای کاربران هدف
 جذاب باشد، اما همچنان واضح است که این شرکت شماست که تقویم را صادر کرده است.
 
پست الکترونیک
منابع طراحی رایگان را دریافت کنید
این به معنای استفاده از تصاویر، رنگ‌ها، گرافیک‌ها و فونت‌هایی است که شرکت شما را به یاد می‌آورند، اما با دقت
 استفاده می‌شوند تا تقویم بیش از حد جدی و شرکتی نباشد. بینندگان روزانه به آن نگاه خواهند کرد، بنابراین بهتر 
است به دنبال چیزی بروید که آنها را بارها و بارها تا دسامبر شگفت زده کند.
 
تعداد ماه های یک صفحه را انتخاب کنید
گزینه های رایج تقویم عبارتند از 1 ماه، 2، ماه، 6 یا همه 12 ماه در هر صفحه. شما می توانید هر یک از این موارد
 را انتخاب کنید، به شرطی که اعداد موجود در آن صفحه به اندازه کافی قابل خواندن باشند. برای اهداف خوانایی،
 کسب‌وکارها عمدتاً گزینه‌های یک ماهه در هر صفحه را انتخاب می‌کنند تا پیام آنها به درستی منتقل شود و تصویر
محصول متفاوتی را در هر صفحه نشان دهد.
بنابراین، قبل از طراحی یک تقویم، به اهدافی که باید به آن دست پیدا کنید فکر کنید.
تعداد صفحات طراحی تقویم را مشخص کنید
الهام بخش طراحی تقویم تقویم رنگی و نکاتی برای طراحی خودتان
پس از تعیین تعداد ماه در هر صفحه، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید چاپ دو طرفه داشته باشید یا خیر. اگر بله،
 از مواد سازگار با محیط زیست نیز استفاده کنید، و به این ترتیب تعهد خود را نسبت به شیوه‌های سبز اعلام خواهید کرد.
پیام خود را تعریف و "بسته بندی" کنید
الهام بخش طراحی تقویم پنتون و نکاتی برای طراحی خودتان
 
مضامین و عناصر در پیامی که یک تقویم منتقل می کند چیزهای زیادی می گویند، اما از آنجایی که این یکی در درجه 
اول برای اهداف تجاری استفاده می شود، باید تصویر شرکت خود را برجسته کنید و موضوعی را انتخاب کنید که با نام
 تجاری شما مطابقت داشته باشد.
 
تصاویر را با دقت انتخاب کنید
تصاویر برای تقویم شما اهمیت زیادی دارند، اما این بدان معنا نیست که شما باید کاربران را با تعداد زیادی از آنها 
غرق کنید. در عوض، قانون کمتر بیشتر است را اعمال کنید، چند عکس با وضوح بالا و با کیفیت بالا انتخاب کنید و 
مطمئن شوید که برای کاربر نهایی جذاب خواهند بود.
 
از هر چیزی که شلوغ، نامرتب یا حواس‌پرتی می‌کند اجتناب کنید و به سراغ قطعات ظریف و عمومی بروید که یا 
خودتان می‌سازید یا با وضوح بالا دانلود می‌کنید.
 
برای این منظور، البته، به حق استفاده از تصویر نیاز دارید، بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که تصاویری را که
 قبلاً در جزوات، بروشورها و پوسترهای شما ظاهر می‌شوند، در نظر بگیرید. به این ترتیب، آگاهی از برند را نیز تقویت
 خواهید کرد و از تلاشی که در تقویم خود سرمایه گذاری کرده اید، کسب درآمد خواهید کرد. هرچه این تصاویر بهتر
 به نظر برسند، در پایان تقویم بیشتر نتیجه خواهد داد.
 
فضای خود را به درستی مدیریت کنید
بسته به اندازه تقویمی که طراحی می کنید (دیواری، میز یا جیبی)، محتوا و تصاویر را بر اساس آن توزیع کنید و 
بین صفحاتی که خیلی ساده و بیش از حد طاقت فرسا به نظر می رسند تعادل برقرار کنید. این تنها راه برای ایجاد
 یک تقویم چشم نواز است و فضای کافی برای تبلیغ دستاوردها و خدمات شرکت شما بدون قربانی کردن عناصر 
واقعی تقویم است.
 
یک نمایشگر تاریخ کاربردی را انتخاب کنید
این یک تمرین خوب برای کسانی است که علاقه مند به ساخت یک تقویم منحصر به فرد هستند  این قطعه باید
 خوانا، جذاب و در عین حال بسیار کاربردی باشد. از آنجایی که در تمام طول سال اعمال خواهد شد، تأکید بر عملکرد
 است، و این باید موتیف اصلی شما در هنگام کار بر روی نمایشگر تاریخ باشد.
 
تبلیغ شرکت شما
افراد تجاری از تقویم نه تنها برای بررسی، بلکه برای به خاطر سپردن تاریخ ها و قرار ملاقات های مهم استفاده می
 کنند و فرصت های شما در اینجا پنهان می شود. تقویم باید به شما کمک کند تا شرکت و رویدادهای آتی آن را
 تبلیغ کنید تا کاربران بدانند چه زمانی می توانند از فروش و پیشنهادات انحصاری شما استفاده کنند.
 
تقویم را به یک نمونه کار تبدیل کنید
از آنجایی که در حال حاضر از تقویم خود برای تبلیغ کار کسب و کار خود استفاده می کنید، چرا مقدار بیشتری از 
آن را درج نمی کنید و یک نمونه کار عالی ایجاد نمی کنید؟ برای هر ماه، می‌توانید شاهکار متفاوتی را که خلق 
کرده‌اید به نمایش بگذارید، خواه لباسی که طراحی کرده‌اید یا حمامی خیره‌کننده که بازسازی کرده‌اید.
 
این برای شرکت هایی با طیف گسترده ای از محصولات و خدمات مفید است، که گزارش می دهند که تقویم
 بخش بسیار مهمی از استراتژی بازاریابی آنها است.
 
انتخاب تکنیک چاپ
الهام بخش طراحی تقویم فصلی-غذا-تقویم و نکاتی برای طراحی خودتان
 
هنگامی که تقویم خود را طراحی و آماده تحویل کردید، به استراتژی چاپ فکر کنید. برای این منظور، با یک متخصص 
در مورد تکنیک هایی مشورت کنید که برای شما مناسب است و هم با سبک و هم با موضوع تقویم مطابقت دارد.
 
به احتمال زیاد از شما خواسته می شود که بین کاغذ براق و مات یکی را انتخاب کنید و مکانیزم اتصال را انتخاب
 کنید: تقویم سیم پیچ، منگنه یا زین دوخته شده.
 
اهداف خود را واضح و قابل دستیابی نگه دارید
MTV-Calendar طراحی تقویم الهام بخش و نکاتی برای طراحی خودتان
 
ناگفته نماند که در دنیای طراحی تقویم، ظاهر عالی تنها بخشی از فرآیند است. هدف شما همچنین باید این
 باشد که آن تقویم را برای بیننده مفید کنید و راهی برای تبلیغ کسب و کار خود بیابید.
 
این تقریباً به این معنی است که شما به یک تقویم قدرتمند و فریبنده نیاز دارید که مردم را تشویق کند تا به آن نگاه
 کنند و احساسات خاصی را نسبت به برند و محصولات شما القا کند.
 
به همین دلیل است که شرکت ها پول زیادی را برای طراحی تقویم مارک دار خود خرج می کنند و دانستن اینکه 
چه تعداد سرنخ، چشم انداز و فروش می تواند ایجاد کند کاملاً منطقی است.
علاقه اضافه کنید
تقویم‌ها باید همیشه جالب باشند و شاید حتی چیزی را به تخیل مخاطب رها کنند. این امر مستلزم درک خوبی 
از چیزهایی است که آن مخاطب دوست دارد و از آن لذت می برد، به طوری که هر یک از آنها مکان مناسبی برای
 آویزان کردن آن تقویم پیدا کنند.
 
مرتبط بودن به شما کمک می‌کند تقویمتان را جذاب‌تر کنید - اگر ماشین‌های مجلل را به طرفداران پرشور مراقبت
 می‌فروشید، لحظات جالبی را به تصویر بکشید و بهترین قطعات خود را به نمایش بگذارید.
 
در طراحی تقویم خود جاهای خالی بگذارید
منظور ما از مفید بودن فقط تقویم‌های قابل خواندن نیست، بلکه تقویم‌های قابل نوشتن نیز هستند. یک کاربر تجاری 
معمولی احتمالاً یادداشت هایی در تقویم برای یادآوری یک قرار می گذارد (همه ما این کار را برای تولدها و رویدادهای
 مهم انجام می دهیم!) بنابراین مطمئن شوید که فضای خالی کافی برای انجام این کار دارد.
 
با این حال، بهتر است، اگر یک کسب و کار سازماندهی شده را اداره می کنید، به راه های جالبی فکر کنید تا 
مردم را تشویق کنید تا با شما قرار ملاقات بگذارند و اضافه کنند.
 
به پایداری فکر کنید
2011-طراحی تقویم تقویم الهام بخش و نکاتی برای طراحی خودتان
 
در تعداد کل صفحات، جلد جلو و پشت تقویم را نیز در نظر بگیرید. برای ارزان‌تر کردن آن، همیشه می‌توانید یک تقویم 
دو طرفه را انتخاب کنید و آن را روی کاغذ پایدار چاپ کنید تا به مشتریان خود نشان دهید که چقدر به محیط زیست
 اهمیت می‌دهید.
 
تقویم های طولانی و چرا ایده خوبی هستند
2011-تقویم TYPO-CALENDAR الهام‌بخش طراحی تقویم و نکاتی برای طراحی خودتان
برای شروع، یک تقویم طولانی مانند تاریخ ها و تصاویر در وسط تا می شود، زیرا یک سیم پیچ پلاستیکی در بالای 
آن قرار دارد تا محکم شود و می توانید ماه به ماه آن را ورق بزنید. از دیدگاه کاربر، این به معنای فضای زیاد و زیادی
 برای قرار دادن یادداشت هاست.
 
چنین تقویم‌هایی اغلب با یک بنر در بالا، سپس تاریخ‌ها، و علامت پایانی در قسمت پایین ارائه می‌شوند. بنرهای
 بالایی نیز می توانند تقویم تاریخ و عکس باشند، به شرطی که اندازه آنها را به درستی انجام دهید. بسته به
 اینکه چگونه تقویمی را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید سبک‌ها و ایده‌های متفاوتی داشته باشید و مطمئن شوید 
که تقویم در هر ماه متفاوت است.
 
تقویم های کوچک رومیزی و چرا آنها ایده خوبی هستند.
چه کسی گفته است که تقویم های خوب باید به دیوار آویزان شوند؟ رومیزی‌های کوچک‌تر آشکارا کاربردی‌تر
 هستند، معمولاً به شکل مثلث تولید می‌شوند و به‌منظور وجود سیم‌پیچ در بالا، به کاربر این امکان را می‌دهند 
که ماه به ماه صفحات را ورق بزند. این تقویم‌ها فضای زیادی را در دفاتر کوچک و شلوغ صرفه‌جویی می‌کنند، 
زیرا تنها چند اینچ طول دارند و همچنان تمام اطلاعات مهم را در خود جای می‌دهند.
 
به‌علاوه، دسترسی به آن‌ها برای افرادی که زمان حرکت در دفتر و بررسی آن‌ها را ندارند، آسان‌تر و خواناتر هستند.
 
در تقویم رومیزی، می‌توانید لوگوی برند و اطلاعات تماس را نیز در قسمت پایین قرار دهید تا هر بار که کاربر صفحه‌ای
 را ورق می‌زند، داده‌ها به وضوح قابل مشاهده باشند. به این ترتیب، آنها شما را به یاد خواهند آورد و به احتمال زیاد
 در آینده با شما تماس خواهند گرفت.
 
تقویم های آهنربایی که می توانید روی یخچال (یا هر سطح فلزی) بگذارید
هنگامی که تمام فرم‌های تقویم استاندارد را تکمیل کردید، یک مغناطیسی تهیه کنید که افراد بتوانند روی یخچال 
و سایر سطوح فلزی خود بچسبانند. این تقویم‌ها فقط برای محیط‌های اداری، رستوران‌ها، تحویل‌دهندگان غذا،
 بارها و مکان‌های مشابه مناسب هستند.
 
همچنین می‌توانید نام و اطلاعات تماس برند را روی آن‌ها حک کنید و کاربران راحت‌تر از همیشه با شما برای 
خدمات شما تماس بگیرند.
 
نوشتن داستان خودت
ابتدا محتوا را برنامه ریزی کنید. برای انجام موفقیت آمیز آن، به سوالات زیر پاسخ دهید:
 
امسال در مورد شرکت شما چه خبر است؟
تقویم چگونه می تواند به آن رویداد کمک کند؟
چه چیزی در سال گذشته در شرکت شما تغییر کرد و شایسته است که در تقویم قابل مشاهده باشد؟
چگونه می توانید هر ماه را متمایز کنید؟
تقویم برای چه کسانی طراحی شده است؟
آیا کاربران به راحتی با داستان شما ارتباط برقرار می کنند؟
کار با رنگ های شرکت شما
رنگ ها برای برند شما اهمیت زیادی دارند و بنابراین ضروری است که در تقویم به خوبی ظاهر شوند. برخی 
از برندها در انتخاب پالت آنقدر خوب کار کرده اند که چیزی جز خود رنگ لازم نیست تا نشان دهد این آنها
 هستند که آن تقویم ها را توزیع می کنند.
 
در موارد دیگر، رنگ برند، رنگی است که با لوگو یا شعار مورد استفاده در سایر ابزارهای بازاریابی همراه است.
 
از آثار هنری اصلی خود استفاده کنید
حتی اگر بخواهیم، ​​نمی‌توانیم یک طراح را از حفاری در هزاران تصویر رایگان و حق امتیاز موجود در شبکه منصرف 
کنیم، زیرا همه می‌دانیم که این باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود. با این حال، یک تقویم امکانی یکباره
 برای انجام کاری عظیم برای برند شماست، و امروزه گزینه های زیادی وجود دارد که شرکت ها با آن کار می کنند
 که یک تقویم کلاسیک و متوسط ​​ممکن است شما را از صحنه خارج کند.
به‌علاوه، یافتن تصاویری که واقعاً نشان‌دهنده شخصیت شما و کاری است که انجام می‌دهید، همیشه یک چالش
 خواهد بود، و همیشه بهتر است به سراغ تصاویر جدیدی بروید که هیچ‌کس قبلاً ندیده است.
 
کاری کنید که نمادگرایی برای شما کار کند
تصاویر توصیفی و باکیفیت بهترین راه برای برقراری ارتباط با آنچه ارائه می‌دهید بدون توضیحات درهم‌هم‌رو هستند.
 با این حال، تکرار همان تمرین نمایشگر سال به سال کمکی نخواهد کرد. درعوض، می‌توانید برای آوردن چیزهای
 جالب و غیرمنتظره به طراحی خود و افزایش کیفیت محتوای خود، بر نمادگرایی تکیه کنید.
 
هنگام طراحی تقویم، توانایی های خود را نشان دهید
با تقویم، هیچ تصمیم درست و غلطی وجود ندارد. هنگامی که تصاویر جذاب را مشاهده کردید، تمرکز شما باید
 روی نام تجاری تغییر کند - آیا تقویم شما واقعاً به فروش بیشتر شما کمک می کند؟ اگر این کار را کرد، شما
 کار درست را انجام داده اید.
 
به دنبال ایده باشید
عملکرد تقویم شما نیز اولویت اصلی شماست.
 
به همین دلیل است که هرگز نباید از جمع آوری بینش در مورد آنچه که کاربران از طراحی تقویم می پسندند 
یا از آن انتظار دارند، به عنوان مثال فضای اضافی برای نوشتن یادداشت، دست بردارید. ایده های قبلی خود 
را در جریان نگه دارید تا ببینید چه مشکلی برای آنها پیش آمده است و قبل از تصمیم گیری نهایی با کارشناسان
 و همکاران مشورت کنید.
 
پایان دادن به افکار در مورد طراحی تقویم
کسانی که از این نکات پیروی می کنند، به احتمال زیاد نتایج شگفت انگیزی به دست خواهند آورد - یک ابزار 
بازاریابی الهام بخش، به یاد ماندنی و موثر، به جای هدیه بی فایده مشتری که در نهایت در یک جعبه انداخته می شود.
 
این تقویم جذاب و کاربردی خواهد بود و فضای کافی برای یادداشت برداری و کنترل برنامه خود در اختیار کاربر
 قرار می دهد. اگر دقیقاً در خلاق ترین مرحله خود نیستید، نگران نباشید  یک عکاس یا یک تصویرگر با تجربه
 می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.
 
چگونه برای اولین بار یک تقویم بسازیم؟ برای موفقیت، تقویم شما باید دو معیار اساسی را رعایت کند - زیبایی
 شناسی و ارتباط.
 
اگر بتوانید بین این دو تعادل برقرار کنید و راه حلی منحصربفرد پیدا کنید، مخاطب به سادگی کاری را که انجام
 داده اید تحسین خواهد کرد. بهتر از آن، زمان زیادی طول نمی کشد تا سرمایه گذاری را برگردانید!
 
منبع: https://www.designyourway.net/blog/design/calendar-design/
 


[ بازدید : 891 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سالنامه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]